آرشیو مهر ماه 1400

نواچوب سازنده انواع پالت چوبي و پالت پلاستيكي و جعبه هاي چوبي صادراتي با بالاترين كيفيت

فروش پالت چوبي در ابعاد سفارشي در نواچوب

۵ بازديد

 پالت چوبي سازه مسطحي است كه براي بارگيري و حمل ايمن تر، سريع تر و آسان تر كالاها ساخته مي شود. همانطور كه تجربه نشان مي دهد بهترين بخش براي ذخيزه سازي و چيدمان درست كالاها و وسايل استفاده از سطح صاف و بدون ناهمواري مي باشد.

زيرا از سرازير شدن اجناس و كالاها و جلوگيري مي كند و براي نگهداري و جابجايي آنها فضايي ايمن و مرتب ايجاد مي كند. از اين رو بسياري از شركت ها به ساخت پالت چوبي و فروش پالت چوبي مشغول هستند و بهترين انواع پالت را توليد كرده و به بازار عرضه مي نمايند.

فروش پالت چوبي با بهترين قيمت

چرا استفاده از پالت چوبي

نگهداري محصولات بسته بندي شده و كارتن ها روي زمين كار اشتباهي است. زيرا ممكن است موجودات ريز و رطوبت به درون اقلام نفوذ كنند و به محصولات آسيب برسانند. براي جلوگيري از بروز چنين مشكلاتي پالت چوبي بهترين گزينه مي باشد. زيرا انواع پالت براي نگهداري و حمل و نقل انواع محصولات بكار برده مي شوند و مانع فرو ريختن كالاها و بهم ريختگي آنها مي شوند. 

ساخت پالت چوبي در نواچوب

از سوي ديگر پالت ها قادر به تحمل وزني معادل 1000 كيلوگرم مي باشد و شما مي توانيد حجم انبوهي از وسايل و كالاها را روي آن قرار داده و از سلامت كالاي خود در حمل و نقل و همچنين ذخيره و نگهداري در انبار اطمينان حاصل نماييد.


مزاياي استفاده از انواع پالت

1- پالت ها در دو نوع پالت پلاستيكي و پالت چوبي طراحي شده و به بازار عرضه شده اند. استفاده از هر نوع پالت مي تواند مانع هدر رفتن هزينه ها شده و ايمن ماندن كالاي شما را تضمين مي كند. از اين رو اكثر كارخانجات براي ذخيره كالا در انبار و جابجايي آنها از پالت چوبي استفاده مي كنند.

پالت پلاستيكي باكيفيت بالا

2- يكي ديگر از مزاياي مهم استفاده از حفاظت از كالا در هنگام جابجايي مي باشد. پالت ها از چوب هاي مسطحي ساخته شده اند كه داراي شيارهاي بخصوصي مي باشند از اين رو به سادگي توسط ماشين هاي مخصوص نظير

  • جك پالت
  • لودر جلو
  • برخي از جرثقيل ها
  • انواع كانتينر و كاميون

قابل حمل هستند و موجب مي شوند چيدمان كالاها روي يكديگر با درستي و با نظم خاصي انجام شوند و حين جابجايي سقوط نكنند. همچنين براي اطمينان بيشتر با نوارهاي فيكس محكم شده و در كنار هم قرار مي گيرند. بنابراين كالاها بدون خسارت يا با كمترين ميزان خسارت جابجا مي شوند.

3- از ديگر مزاياي پالت چوبي قابليت تعمير آسان و همچنين بازيافت اين كالا مي باشد. بنابراين در صورت شكستگي به سادگي قابل تعمير مي باشد. همچنين بعد پايان عمر مفيد قابل بازيافت و بازگشت به محيط هستند و آسيبي به محيط نمي رسانند.

فروش پالت چوبي در نواچوب با بهترين قيمت

ابعاد استاندارد فروش پالت چوبي

پالت هاي چوبي براساس استاندارد ساخته مي شوند تا قابليت تحمل وزن مناسبي داشته باشند. فروش پالت براساس ميزان استقامت آنها انجام شده و توسط كارخانجات و صنايع مورد استفاده قرار مي گيرد. لازم به ذكر است نبايد بيش از ظرفيت پالت روي آن بار سوار كرد زيرا موجب وارد شدن فشار زياد به پالت و شكستن آن مي شود كه در نهايت آسيب ديدن كالا را به همراه خواهد داشت.

اندازه و سايز پالت با توجه به منطقه جغرافيايي و همچنين با توجه به محلي كه بايد از پالت استفاده شود متفاوت مي باشد. براي مثال در آمريكا ابعاد و اندازه پالت ها براي صنايع مواد غذايي، شركت هاي صنعتي، امور نظامي، شركت هاي لبنياتي، شركت هاي نوشيدني، شركت هاي شيميايي و ... متفاوت بوده و همچنين از چوب هاي مختلفي استفاده مي شود. اما در حالت كلي استاندارد ساخت پالت چوبي در سراسر جهان به صورت زير مي باشد:

  • اغلب در ايران و كشورهاي آسيايي ابعاد استاندارد پالت چوبي برابر 100*120*15 ميلي مترمي باشد.
  • در آمريكا استاندارد پالت در 1129 * 1016 * 150 ميلي متر است..
  • در اروپا و آسيا اغلب سايز پالت هاي چوبي به صورت 1200 * 1000 * 150 ميلي متر، 1100 * 1100* 150 ميلي متر و 1200 * 800 * 150 ميلي متر مي باشد كه عموما استانداردترين سايز پالت چوبي مي باشد.
  • ابعاد استاندارد پالت چوبي مورد استفاده در استراليا برابر است با 1165 * 1165* 150 ميلي متر است.

فروش پالت چوبي در نواچوب با قيمت عالي

فروش پالت چوبي در نواچوب

شركت نواچوب با سال ها تجربه درخشان در زمينه ساخت و فروش پالت چوبي، باكس چوبي، جعبه چوبي و پالت يورو فعاليت دارد و تمامي اين سازه ها را با بهترين قيمت به مشتريان خود عرضه مي نمايد. اين شركت انواع پالت و باكس چوبي سفارشي را در ابعاد متفاوت توليد كرده و با مناسب ترين قيمت به فروش مي رساند. بنابراين در صورتي كه پالت چوبي مور نظرتان را نيافتيد مي توانيد پالت مورد نيازتان را در نواچوب سفارش دهيد.

https://navachoob.com